wtorek, 27 marca 2012

My picks Diane von Furstenberg for GAP kids - Review

Ponieważ jutro premiera kolekcji DVF w Polsce, postanowiłam co nieco napisać o tym co widziałam na stronie Gap'a oraz o tym co zamówiłam dla mojej małej w dniu 14 marca ( światowa premiera DVF dla GAP).

Otóż, ogólnie kolekcja mnie zachwyciła, same projekty były bardzo ładne, dziewczęce,wiosenne, świeże, jakość materiałów użytych do wyprodukowania ich - dość marne. Uważam że dziecięce ubranka powinny być produkowane z tkanin najwyższej jakości, reakcje alergiczne i uczulenia na bawełnę oraz różnego rodzaju mieszanki włókien które z naturalnymi mają nie wiele wspólnego zdarzają się często. W przypadku ubranek DVF for GAP najbardziej zaskoczyły mnie sukieneczki na lato i ich skład: 60% bawełna 40% modal = tkanina która prawie wcale nie oddycha... fot.poniżej

 z tej samej mieszanki były jeszcze legginsy, body, tuniki... całkiem tego dużo, GAP musiał zaoszczędzić na czymś, bo sama DVF to już było duże przedsięwzięcie :/ nie wiem jeszcze jak z wykonaniem bo sama nie mogłam jeszcze dotknąć tego co zamówiłam, ale z opowieści mojej mamy która ma ciuszki u siebie w NJ, - nie jest źle.

Byłam zakochana w tej sukieneczce fot.poniżej

jednak gdy rano weszłam na stronę już była sold out, mogłam pomyśleć że mogą ją dorzucić jeszcze i po wykonaniu zamówienia po dwóch dniach pojawiła się znowu, jest prześliczna i gdybym nie złożyła tak szybko zamówienia na pewno bym ją kupiła :)


A zamiast niej wybrałam taki kapelusik fot.ponizej 

oraz takie spodenki 


Moja córka kocha nakrycia głowy i na pewno się bardzo ucieszy z nowego kapelina:) Moja mama powiedziała że sama by taki chciała mieć;)
Szorciki przydatne dla małego łobuziaka:)
Co niektóre szczupłe ( no dobra bardzo szczupłe) mamy mogły sobie pozwolić na zakup sukienki czy t-shirtu z kolekcji dla dziewczynek/nastolatek
np. tej :)

a ta stylizacja mnie po prostu rozbroiła :P


cud , miód i orzeszki :P

także Polsko powodzenia w jutrzejszych ŁOWACH :D

Enjoy!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)