poniedziałek, 23 kwietnia 2012

My Black & White inspirations

Dwa teledyski które ubóstwiam. Wychowywałam się w latach 90, które bardzo zakorzeniły się w mojej pamięci, bardzo lubię filmy z tamtego okresu, fotografie, muzykę, modę, szał na top modelki i tamtejsze kanony piękna. Jako dziecko byłam bombardowana Lindą, Naomi, Cindy, Claudią. Uwielbiałam je.


kiedy oglądam ten teledysk zawsze czuję to samo - wolność.

Najlepszym czarno białym filmem z tamtego okresu jest La Fille sur le pont, z Vanessą Paradis


no i top models




 Linda its my favourite top model
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)