niedziela, 24 czerwca 2012

BB Balenciaga Bag

Czy istnieje torebka ideał?
Patrząc na torebki od razu na usta ciśnie się odpowiedź: Oczywiście że tak!
Gdy pierwszy raz zobaczylam torebki Balenciaga pomyslałam jedno: idealne!
Patrząc na to jaką cieszą się popularnością nie można nie przyznać mi racji. Torebki są bardzo uniwersalne, a swoim niepowtarzalnym charakterem 'podkręcą' każdy nawet najprostszy look. Wykonane są z bardzo wytrzymałej skóry, dlatego opłaca się kupować modele używane, lekko podniszczona skóra wygląda jeszcze bardziej nonszalancko.
hmmmm jedyny minus to bardzo wysoka cena, jednak kalkulując sobie ile tanich torebek zniszczy się nam podczas gdy mialybyśmy uzywać jedną niezniszczalną/uniwersalną Balenciagę - być może zakup,byłby opłacalny. Miłośniczek mody nie trzeba na pewno przekonywać, może kiedyś i mnie spotka ten zaszczyt i zostanę posiadaczką tej torebki bóstwa, na razie pozostaje mi tylko marzyć i podziwiać swoje ulubione modele, które przedstawiam niżej:)

Arena Classic First



Arena Giant Rose Gold City

Arena Giant 12 Rode Gold Velo

Black Arena Town


Classic Velo






First





Giant Town





Lariat classic work (my fav)




Smoke city daime (my fav)




Giant Part Time






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)