sobota, 23 czerwca 2012

Mary's Picks : Zara lookbook Woman June

Jeszcze tylko kilka dni i czerwiec się skończy, dlatego szybko wrzucam swoje 'PICKS' z lookbook'a Zary na miesiąc czerwiec.

Ogólne wrażenia?
Modelka! jest po prostu boska!
Bardzo klasyczna uroda i zadziore spojrzenie :)Możliwe że tak bardzo mi się podoba bo przypomina trochę moją starszą siostrę D. :)

Ale przejdźmy do rzeczy:
Shirt with applications /Koszula z osdobami na kołnieżyku - super ekstrawagancja w prostym wydaniu.
 Black leather jacket /Ramoneska z ćwiekami - moja inspiracja i zestaw godny mistrzymi, chyba najlepszy set z całego lookbooka
 Blue cardigan /Cardigan w azteckie wzory, pięknie podbija kolor oczu modelki, casualowy ale w eleganckim zestawie też by się sprawdził.
Orange Red jacket / Ramoneska w kolorze oranżu z ćwiekami - także mój faworyt
 White jacket & necklage /Biała marynarka oraz naszyjnik - cudny powiew lata
Orange shirt /Oranżowa koszula - lekko oversize'owa, luźna, zwiewna w kolorze który przyciąga spojrzenia:P
Te rzeczy mogłabym z czystym sumieniem przygarnąć :)
Chciałabym zobaczyć jeszcze raz tą modelkę, w cudowny i nie wymuszony sposób prezentuje dość odważne i oryginalne ubrania, i jest przy tym bardzo, bardzo naturalna - czyli tak jak lubię.

1 komentarz :

  1. Uwielbiam Zarę:) Większość mojej garderoby pochodzi właśnie z tego sklepu. Zawsze w Zarze znajdę coś dla siebie:) Aaa nowości są super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)