piątek, 22 czerwca 2012

Tie-Dye Levi's Jeans & Isabel Marant's inspired booties

Historia tych jeansów jest długa i szeroka, kupiłam je ponad 2 lata temu na urbanoutfitters.com , na stronie wyglądały o wiele jaśniej niż okazało się w rzeczywistości, do tego przebijała przez nie nieco żółta poświata,dlatego niezbyt umiałam je z czymś zestawiać, miałam je tylko kilka razy na sobie, potem je zwężałam bo z rozmiarem też średnio trafiłam (przerabiała mi je jeszcze moja babcia krawcowa). Prałam kilkakrotnie w proszku do białego :P aby pozbyć się żółtawej poświaty.
Potem dłuuugo leżały i czekały na swoje 5 minut, a jeszcze w marcu miałam straszny pomysł żeby je przefarbować na czerwono lub różowo - jak dobrze że tego nie zrobiłam!!! Moda na tie dye znów wróciła i BAM! Stare Levisy okazały się moim hitem! Ich największą zaletą jest to,że są BARDZO wygodne, możliwe że to przez wyższy stan - nie są to biodrówki lecz medium. Najbardziej lubię je w zestawieniu z szarościami i czernią ten outfit łączyłam także z czarną marynarką, lecz w tym dniu było na nią po prostu zbyt ciepło, postawiłam na sweterek typu boyfriend który także kocham już od ponad 2 lat:) Nowe są buty i względnie nowa bo z kwietnia bransoletka Aj's.









Pants - Levi's
Sweater - GAP
Sunglasses - Vintage
Bracelet - Aj's
Booties - DV by Dolce Vita
Bag - Ochnik

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)