czwartek, 23 sierpnia 2012

Happy Birthday & My Little Anniversary

W sobotę 18.08 obchodziliśmy z rodziną pierwsze urodziny mojego siostrzeńca Piotrusia. 18.08 to także mała rocznica dla mnie ,ponieważ roku temu założyłam konto na Blogerze i zaczęłam chłonąć i udzielać się w modowej blogosferze, wspominam tamten okres miło bo oglądanie blogów w ogóle było dla mnie rzeczą zupełnie nową, kiedyś miałam trochę negatywne zdanie na temat blogów a przecież ludzie piszą je odkąd niemalże powstał internet!
Moje pojęcie mody zmieniło się znacznie, jej postrzeganie też, myślę że  na plus, stałam sie bardziej tolerancyjna,mniej krytyczna wobec innych. Rok zleciał tak szybko, a od połowy prowadzę już swojego.
Ciekawe jak to się wszystko potoczny, zawsze kochałam modę ale byłam raczej z tych co bardziej obiektywnie patrzą na innych niż na siebie przez co lepiej wychodziło mi stylizowanie innych, znajomych,rodziny. Zawsze szukałam swojego stylu i ubrań w których będę czuć się jak JA, ten rok był właśnie taką przygodą, czasem poszukiwań, zastanowienia się, nad tym co jest wewnątrz i wywnętrzeniem tego w postaci ubioru, praca jest ' w toku ' i czuję że idzie w dobrą stronę.
Dziekuję!

/

My nephew Peter's First Birthday and my little anniversary because one year ago when Peter draw his first breath I was set up my blogger account and begin my journey with fashion blogs. This is happy time to me because this journey still continue and I was toughten up. My fashion point of view is little different, my opinion about people is different too, I think is better, I stay more tolerance to fashion, people and other things in life. In this journey I searching my own style and clothes which reflect my inside.
Thak You!

Mój siostrzeniec Piotruś i jego siostra Zosia /my nephew Peter & his sister Sophia








 pants - gap
sweater - gap
shoes - zara (new collection)
top - zara ( nc)
watrz - swatch
friendship bracellet - diy

4 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)