środa, 14 listopada 2012

Leather Letter


Zgrywałam dziś mp3 na komórke jak zawsze w pośpiechu, wpadłam na katalog White Lies, pomyślałam: 'no dobra zgram ze 2,3 najlepsze kawałki', przesłuchuję szybko ale myślę: 'cholera! wszystkie są takie dobre!' więc zgrałam całą płytę i dziś słuchałam w kółko :P Słuchałam ich już ze dwa lata temu, głównie za sprawą ich hitu To Lose my life, ale jakoś o nich zapomniałam, a że lubię wracać do starych kawałków, oto jest:)
Głos ich frontmana przypomina mi w niskich tonach lidera grupy Tears for fears a w wysokich tonach głos Brandon'a Flowers'a z The Killers - obu uwielbiam, za głos i za muzykę jaką tworzyli i tworzą. 
To taki rockowy wstęp do stylizacji którą Wam dziś prezentuję, żeby nie było że jestem hipokrytką i lubię takie ciężkie klimaty nie słuchając i nie mając pojęcia o muzyce w tym stylu:) Lubię cięższe brzmienia i odnajduje się w tym stylu. Komercyjny pop mnie drażni, ale jestem bardzo otwarta na różne typy muzyki, mam typowo - w zależności od nastroju:) 
Ostatnie cieplejsze dni natchnęły mnie do stworzenia tego setu, ostatnio ciągle chodzę w skórzanych kurtkach, jest mi w nich naprawdę ciepło, do tych zdjęć miałam jeszcze szalik ale go zdjęłam do zdjęć, zasłonił by ćwieki w tej kurtce, którą mam już od lipca a tak w pełnej krasie jeszcze jej Wam nie miałam okazji pokazać. Drugie zdjęcie od góry wysłałam do konkursu Zara 'People', jest to moja trzecia stylizacja którą tam wysłałam, jak to się mówi 'do trzech x sztuka' :P bardzo bym chciała się zakwalifikować:)

//

Today I listen White lies soundtrack called 'To lose my life' , this CD outlast second life, I find out them again on my computer desktop. All track's are very,very good:)  I'm in love with voice of their frontman, it remind me voice of lider Tears for fears in deep tones, and Brandon Flower's voice from The Killers in high tones. 
My today's outfit established to little rock style, I find myself in this style. Do You like it? I send this styling(second photo from top) for Zara 'People' competition, I hope, that my set will be chosen:)








I wear: leather Jacket with studs / faux leather pants / tee / skórzana kurtka/ skóropodobne spodnie / koszulka - Zara Boots / buty- MMJ bag / torba - ochnik sunnies/okulary - vintage

20 komentarzy :

  1. buty i kurtka wooow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny secik:) Powodzenia z ZP, ale slyszalam ze trudno sie tam dostac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne że trudno:);) i tak robię zdjęcia więc jak mi cos nawet wyjdzie, nie zaszkodzi wysłac:)

      Usuń
  3. cudnie wyglądasz
    kurtka jest genialna
    świetny pomysł ; )

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi!You look amazing, love that studded jacket so much!!!:)
    Talking about the collection, I went to the store about 5 o clock in the AFTERNOON!!!! and there were a lot of things....(you can see on the pics) I think people it's a bit close here and don't apreciate this kind of ''rare'' collections...
    I couldn't take pics too, but I did it secretly hahaha...because there weren't any salesmans...
    The collection is amazing for me, I wanted the pink candy bag but it was only one and it was reserved. I think it was the only thing that was sold...love the booties with the transparent heel, but to expensive for me...so I bought the book too!haha
    Happy weekend!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaa ! marynarka ! świetna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog :) would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł z kamizelką! oryginalnie :)! super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this leather !! Nice blog .. Follow each other ??
    Check my blog ;)

    www.fashionblogtwenty.blogspot.com

    Kisses Giwtou

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your jacket!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. LOVE LOVE!!!! Sooo chic and comfy :)

    Thanks for stopping by my blog :)

    http://fashion-a-holic.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka wymiata konkretnie <3 zazdroszczę ! zresztą cały look baaaaaardzo , oj bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka! <3 Miałam na nią ochotę w kolorze białym w ubieglym sezonie ale nie udało mi się jej dorwać :)
    wyglądasz super! uwielbiam czerń+biel i do tego jeans. trio IDEALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks dear! I encourage you to participate doing something for it, a collage, a pic a drawing...I'll post it for sure with your blog link and name!!!!!!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje >3
    Ja też już obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE this look!!! both jackets are amazing! if you want check my latest post ;)
    Theblackeffect.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  17. Great outfit! I love your studded leather jacket and it goes perfect with denim vest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)