poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Checked Shirt


Koszula w kratę - moim zdaniem must have sezonu jesień/zima, który już czuć w powietrzu od jakiegoś czasu. Kupiłam dwie koszule w ten deseń na wyprzedażach, ta, którą prezentuję dziś kosztowała 49.90 zł :). Koszula jest odrobinę romantyczna ponieważ jest z cienkiego, przezroczystego materiału, który przyjemnie "faluje" gdy zawieje wiatr:)
Do tego zarzuciłam dżinsową kamizelkę, która niestety tylko na jednym zdjęciu ( i to jeszcze nie w całej okazałości) Dodałam swoją kochaną bransoletkę Lilou która ma prawie trzy lata ( była już raz wymieniana) dlatego szanuję ją i noszę tylko czasami, zauważyłam że na blogach znowu pojawiają się te bransoletki, dlatego postanowiłam pokazać Wam swoją:)


To pierwsza sesja nowym obiektywem i jeszcze nie bardzo mam wprawę w kadrowaniu siebie w całości:\ obiektyw ma węższe pole widzenia i się po prostu nie mieszczę cała w kadrze:/
Macie jakieś swoje triki na dobry kadr sylwetki? Wiem że kadrowanie sylwetki od dołu dobrze wychodzi ale nie jestem do końca przekonana czy faktycznie...?

Ze spraw bardziej przyziemnych to zaczęłam masaże bańką chińską:) uporczywy cellulit i miejsca (biodra) które nie chcą pożegnać się z tłuszczykiem teraz nie będą mieć wyjścia, ha ha! a tak pozatym to cieszę się że znów jest ciepło i słonecznie! Wczorajszy wieczór był taki cieplutki - uwielbiam po prostu letnie ciepłe wieczory! Pozdrawiam!

English:
Checked shirt - in my opinion must have for fall/ winter seasson! It's good choice for almost every occasion . I bought my piece on summer sale on zara for 49.90 zł ( 16 dollars) and I think that I do nice job:) Have a good Day! I add round glasses which are my favourite accesories for this season and I Wear them all the Time:)
 











I wear:
Checked shirt/koszula w kratę - Zara(%)
Bag/torba - Zara
Denim vest/kamizelka dżinsowa - Gap
Shoes/buty - Manas
Sunnies/oksy- Topshop
Bracelet/bransoletka - Lilou

39 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam koszule! W kratę już mama i teraz poluję na jakąś jednokolorową :) Tylko ciężko z moimi wymiarami coś znaleźć ;/
    A ta Twoja wydaje się lekka i przewiewna, taką bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. J'aime beaucoup les lunettes.
    xx http://wildlysweet.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely photos, really like your glasses :) x

    Cholfable

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula ma świetny fason i kolor kratki,,, no i okulary superaste :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hello babe yes i would like to follow each other, now following you via GFC :)

    Carla Cee

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing in all these pictures, want to follow eachother? x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary i torebka super :) W salonie trochę ciężko się nauczyć jeździć na rolkach, najlepiej od razu na drodze :) Poza tym nóg nie zawdzięczam rolkom, bo tak naprawdę bardzo rzadko na nich jeżdżę :) Zawsze byłam wieszakiem i tak mam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro pierwszy post z Gran Canarii ( stylizacyjny ) ale będzie też typowo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect casual look. Something I could definitely see myself wearing :)

    http://amodeworld.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  10. super torebka i okularki! :) dodaję!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z lepszych outfitow jak tu widziałam:) Niby taki prosty, ale ma w sobie to coś... Poza tym uważam, że taki trochę "glam rock" (jeśli mogę tak go nazwać;) najbardziej do Ciebie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your look, specially your glasses!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty photos, dear!!
    Follow to follow?)
    http://karinamalinana.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello babe! I follow you too on Bloglovin' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You are so pretty honey! I love the bag!
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja juz obserwuję:) zapraszam do mnie
    http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakość rakieta ;) No i okulary genialne, zazdroszcze Ci, że ci w takich pasuje. Ja ostatnio przymierzyłam podobne i przeżyłam porażke:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przezywam porażkę za każdym razem jak przymierzam Aviatory...:( A tak uwielbiam<3

      Usuń
  18. świetna jest ta koszula i torebka tez mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koszula! Ja nie mogę przekonać sie do krat, mimo, że to trend nadchodzacej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj różnych kolorów:) kratka jest bardzo twarzowa:):):)

      Usuń
  20. zgadzam się z Tobą, krata to must-have sezonu! wyglądasz świetnie, każdy detal dopracowany, a ta torebka po prostu obłędna! :)

    zapraszam i dodaję do obserwowanych z przyjemnością :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. love your sunnies!
    visit me!
    www.stylemailbox.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajnie wyglądasz! Podoba mi się ten look :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za Wasze komentarze, dziękuje że doceniacie moja pracę:) to bardzo cenne dla mnie<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)