niedziela, 8 grudnia 2013

OPI Lucerne-tainly Look Marvelous Swiss Collection

Lakier co prawda ze starej już kolekcji "Swiss" z 2010 roku, ale kupiłam go dwa lata temu na wigilijną kolację z rodziną:) Kolor jest dość odważny, szaro- czarny z metalicznymi drobinkami. Będąc kiedyś na manicure w salonie OPI, przyszła klientka która miała zdjęcie tego lakieru w komórce i szukała jego nazwy bo znała tylko jego odcień, chciała rzecz jasna go kupić, służąc pomocą, od razu rozpoznałam że to "lucek" ;) i napisałam jej nazwę na kartce - była przeszczęśliwa. Ja postanowiłam odnowić wspomnienia i jeszcze raz go użyłam:) nałożyłam dwie warstwy plus top, trzy warstwy dają głębszy i mocniejszy efekt, nawet ładniejszy niż ten który prezentuję na zdjęciach. Bogato zdobiony zeszyt Paperblanks w ciepłej tonacji wydał mi się idealnie kontrastującym tłem dla chłodnego odcienia lakieru Opi - Lucerne-tainly look marvelous :) Miłego wieczoru!
//
My old Opi nailpolish from Swiss Collection, I bought It in 2011 for Christmass Eve with my family. It's quite curageous, grey-black colour with metallic brocade. I used two coats and top. Beautiful notebook from Paperblanks is great background for cold tone Opi shade:)






17 komentarzy :

  1. Beautiful colour, love it!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten lakier, przypomina mi odbicie lustrzane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, uwielbiam O.P.I. Zapraszam na mój blog http://minimepastel.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!!
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nice colour. I really like it. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za takimi lakierami; jestem zwolenniczką lakierów jednolitych, bez dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może w następnym lakierowym poście zrobię coś łagodnego ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten lakier :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Uwielbiam metaliczne kolorki na paznokciach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, że świetny efekt, ale nie wiem czy sięgnełabym po OPI jesli chciałabym taki lakier:) jest wiele tańszych które dają taki efekt. z OPI bardzo lubię matowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowych jeszcze nigdy nie próbowałam:)

      Usuń
    2. Zależy jeszcze gdzie kupujesz ,ja lakiery opi kupuje po 20 zł i ten też za tyle kupiłam, dlatego za 20 zł wolę mieć opi niż kiepski L'Oreal... Polecam sklep kupkosmetyk

      Usuń
  12. I just love this kind of pants <3 all of it
    kisses dear :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)