środa, 26 lutego 2014

Others: Instagram Mix x Dilemma



Witajcie! Dziś wrzucam mały Mix zdjęć z mojego instagrama @marysmc . Wrzucam też zdjęcia nieco starsze, jako że nie dodaję na bloga instagramowych zdjęć systematycznie - postaram się to zmienić.
Ogólnie to 3.03 jest druga rocznica istnienia mojego bloga, i mam kilka dylematów z tym związanych

W chwili obecnej nie wyobrażam sobie że mogłabym nie prowadzić mojego bloga, jestem z nim bardzo związana, bardzo go lubię, choć może nie jest idealny w 100% ale w 70% ( dla mnie) jest ok;)

--------Mój dylemat dotyczacy bloga to czy zakładać fan page na Facebooku?--------
---------czy zmienić nazwę bloga, na taką ktora będzie kojarzyć sie bardziej z modą---
-------z drugiej strony nazwa ta już funkcjonuje trochę czasu w Internecie i zmiana nazwy jest tak jak zaczynanie od początku:/----------
Myślałam tylko nad inna nazwą domeny ( adresu internetowego)
JAKIE SĄ WASZE ODCZUCIA???
Byłabym wdzięczna za jakieś dobre rady:)











świeczka którą zapaliłam dla ofiar na majdanie
my scent candle for maidan victims :(


9 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia.Świeczka obowiązkowo zapalona.:) NIe wiem co to jest Google Friend... ale chciałabym, by mój blog był obserwowany dlatego, że coś wnosi, w czyjeś życie pomaga komuś etc, a nie, by ktoś czuł się zobligowany do rewanżu, to komentarz, do tego co jest napisane pod "Prześlji komentarz", ale oferta to też pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nikogo do niczego nie zmuszam, i ja tez nie czuje sie zmuszana... jeśli chce obserwuję , jeśli nie to nie :)

      Usuń
  2. fajna czapka ;-) świeczka jak najbardziej na miejscu, trzeba współczuć tym ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm wg mnie nie powinnaś nic zmieniać bo tak jak napisałaś już Cię ludzie kojarzą z tą nazwą ;) wg mnie powinnaś troszkę popracować nad nagłówkiem + założyc fanpage :D wtedy na pewno szybciej Ci sie to rozwinie :D
    Ps. w końcu wstawiłam nasze zdj :D hehe
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba nazwa Twojego bloga, jest trochę długa, ale bardzo oryginalna. Ja mam fanpage na Fejsiku, czasami korzystam i przydaję się gdy potrzebuję rady od cudownych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za mile słowa:) fanpage chyba bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę kolaż zdjęć, taki mix ;)
    airmaxy .. chcę takie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa ta bluzka z numerem 7. skąd ona?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)