środa, 4 czerwca 2014

Cosmetics and Reviews: Bourjois Rouge Edition Lipstick's



Hej:) Dziś mam dla Was makijażowy post:) Kilka moich szminek z tej samej kolekcji Bourjois - Rouge Edition zebrałam "do kupy" :P podobierałam do nich naszyjniki (których mam skromną kolekcję) i wyszedł taki miks:) 
Szminki bardzo lubię i używam na co dzień , mają bardzo fajną konsystencję i przede wszystkim (co bardzo sobie cenię) nie wysuszają ust. Fioletowa jest sprzed roku, beżową kupiłam w tą zimę, a pomarańczowa to całkiem niedawny zakup, na wyprzedaży w Rossmannie. Przyznam, że bardzo dobrze się bawiłam przy robieniu tej sesji, pomimo że mam czarny sweter, to jest soczyście i kolorowo:) Mam nadzieję że piosenka Fixers jeszcze bardziej odda nastrój, jaki mi towarzyszył :) Pozdrawiam ciepło:) Enjoy!






















Dla tych, co mają wątpliwości, dodam, że nie jest to post sponosorowany :P

27 komentarzy :

  1. 3 to mój faworyt! <3 jest mega :)
    no i sodka Alicja :D:*

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the violine strass the most, very beautiful!
    X

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że jak skończę studia to docenią ten zawód, bo nie chciałabym wyjeżdżać zagranicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the swatches. No 10 is perfect for the summer, and trendy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice

    Mylifeasfanta.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post. Lovely bracelets! The lipstick colors are awesome. They all look gorgeous on you. Nice blog here anyway. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. wauw you have a beautiful blog and pictures! maybe we can follow each other? lots of love xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię tę serię, kolory są wyraziste :) Nie pamiętam nr, ale mnie najbardziej fascynuje kolor podobny do soczystej fuksji :) Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com/2014/06/street-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  9. They look really nice on you!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tutaj pierwszy raz i bardzo ciekawy i dobrze ułożony blog.
    super dziewczyny, fajna malutka dziewczynka ♥ ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the comment on my blog! The nailpolishes indeed look a lot like the Essie polishes (actually the only difference is the size). I'm following you back :) X

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful jewelery! I love your blog! Following now:D
    xx
    The Stylish Confessions

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely lip stick and those necklaces are gorgeous. Thanks for following. following back.
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  14. Great colors! I especially love the second and the last one. Fits great on you :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję kochana ♥ ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, piękne są te pomadki, najbardziej podoba mi się ostatni kolor, genialny !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #221 Keep in touch doll.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful colors!
    do you want to follow eachother on GTC? let me know in my blog :)

    -gaia
    http://sparklerage.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  19. i follow you now on google friend connect :) x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)