sobota, 26 lipca 2014

Outfits: Slouchy Pants, Birkenstocks and Leather

W końcu zrobiło się trochę chłodniej, więc mogę opublikować outfit który miałam okazję sfotografować z Olą:)Klapki Birkenstock towarzyszą mi dosłownie wszędzie i stwierdziłam już dawno, że decyzja o ich zakupie była jedną z lepszych decyzji zakupowych jakie podjęłam w sezonie wiosna lato. Słyszałam ostatnio jak złośliwie się o nich mówi - "koszmarki".Ci którzy tak mówią zapewne nie mieli ich na swoich stopach, albo po prostu styl trochę męski jest im obcy. Zauważyłam, że w Polsce jak coś nie kipi seksem i nie jest na dziesięcio-centymetrowej platformie, nie jest nazywane butem LOL - z takich butów się nikt nie śmieje ( może tylko ja). A jak coś jest inne...No cóż od razu trzeba to obśmiać. Taka postawa nie tyczy się tylko głupich klapek. Tyczy się także wszystkiego, co jest inne, nie pasujące do powszechnego OGÓŁU. Nie będę wymieniać( a można by w nieskończoność) i rozprawiać się nad takimi zachowaniami, które w przypływach mojej wrażliwości niszczą mój wyidealizowany obraz świata równego i sprawiedliwego...LOL Przechodząc do sedna, dzisiejszego posta, jakim jest zestaw bardziej praktyczny niż"ładny" i raczej odbiegający stylem od tego co się"teraz nosi" napiszę że miało być po prostu praktycznie i wygodnie. Co prawda spodnie mnie trochę poszerzyły tu i ówdzie, z czego sobie bardzo dobrze zdaję sprawę:) ale przeżyję to, pytanie tylko czy Wam nie pękną wyświetlacze? :) Udanego weekendu:)

Ps.Zdjęcia robione przez Oleńkę pod naszą uczelnią:)












Slouchy pants - Hive and Honey. Zara Leather jacket . Zara man Black sweater. Birkenstocks model Arizona. Ochnik leather bag. DIY bracelets with Apart skull charm.
Zapomniałam skomentować najnowszy teledysk Sky Ferreiry, który ogólnie jest świetny, jedyna moja dygresja jest taka, że sama Sky wygląda w nim jakby wciągnęła zbyt dużo kokainy ...LOL trochę mnie to rozprasza gdy go oglądam...ale ogólnie jest do przyjęcia gdyż bardzo lubię postać jaką jest Sky.

24 komentarze :

  1. Wiesz co, takie klapki zaczynają mi się podobać co raz bardziej, ale jeszcze nie jestem do nich w pełni przekonana :P W Twoim outficie pasują do wszystkiego idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć klapki nie podobają mi się same w sobie, w Twojej stylizacji wyglądają bardzo dobrze :) Lubię takie looki, efekt jest super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te klapki sa swietne! Ja naleze do osob ktore o nich moga sobie tylko pomarzyc. No ale tez mam super klapki tylko, ze z River Islad bo na te mnie jeszcze nie stac. Ale Ty wygladasz swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie byly jakos specjalnie.drogie kosztowały pewnie tyle co Twoje z RI:) to nie jest wersja skórzana za 600-700zl tylko ta najtańsza za 200

      Usuń
  4. fajnie wyglądasz, wszystko świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te klapki<3

    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit! I've got the same Birkenstocks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się zgadzam z tym co napisałaś- w Polsce jak ktoś, coś odstaje od "NORM" narzuconych przez "społeczeństwo" to jest wyśmiewane, często w dość brutalny sposób. Natomiast osoby, które promują "inność" (czytaj - wyjątkowość) są atakowane. Bo przecież w Polsce wszyscy powinni być tacy sami (?).
    Od kiedy mieszkam w Londynie zmieniłam styl, sposób myślenia i całe życie- tutaj inność to norma. Tutaj można poczuć się SOBA!
    Świetnie wyglądasz, klapki bardzo mi się podobają- cała jesteś fajna!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes, no właśnie, o to mi chodziło, co napisałaś :) a Twój komentarz jest idealnym dopełnieniem mojego wpisu:) ja ostatnio dużo myślę nad tym czy nie wyjechać gdzieś...

      Usuń
    2. Wyjazd za granicę pozwala odetchnąć od "polskości"- kocham ten kraj- to moja Ojczyzna, ale wolę z nią pozostac na dystans... ;-)
      Ważne, że robisz swoje. Wielcy ludzie zawsze byli wyśmiewani za swoje pomysły, teraz są zapisani w historii.

      Usuń
  8. duzy plus za odwage :) ja sie do tych klapek nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, w sumie odwagą nie musiałam sie zbytnio wykazywać, po prostu je zakładam i już :)

      Usuń
  9. Wyglądasz pięknie, kurtka jest cudowna i marzy mi się właśnie taka :D A co do klapek Birkenstock, podobają mi się u innych ale sama jakoś bym się w nich nie czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiamy takie klapki, same mamy w swojej garderobie 2 pary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobasz, takie kolory to i ja lubię :) i dosyć często je noszę, wygoda dla mnie się liczy dlatego i klapki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look :) Modnie i na luzie :) jednak u mnie jeszcze za gorąco na takie outfity :) Ale świetna kurteczka :) Wgl świetny blog :) W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację?
    Buziaki :)
    www.divoces.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna stylizacja! ;]

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie. po prostu casualowo- to lubię.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :-) Nominowałam Cie do LBA. Więcej informacji : http://kawalekomnie.blogspot.nl/2014/07/lba-cz2.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog dla dziewczyn XXL :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety anonimie przykro mi że mój blog Cię rozczarował... Nikt tu nie napisał że jestem szczupła ani że ten.blog jest dla szczuplych...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)