środa, 13 sierpnia 2014

Outfits: Bohemian Booties and Oversize Vest



Styl kowbojski, boho czy niczym z Amerykańskiego filmu drogi, w naszym klimacie pożądany jest zwłaszcza latem. Co go charakteryzuje? Łagodne kolory, błękity, beże i biele, wszystko co za bardzo nie przyciąga promieni słonecznych ( a jak wiadomo, ciemne tkaniny właśnie je przyciągają). Łączenie różnych rodzajów tkanin, jak tutaj zamszu (botki) z jasnym dżinsem ( kamizelka i szorty) jest jak najbardziej wskazane. Pamiętacie styl topowych boho girls - Siennę Miller, Rachel Zoe czy Vanessę Hudgens? Ich zestawy polegają na łączeniu delikatnych, zwiewnych tkanin, (luźne sukienki, oversizowe koszulki) ciężkimi butami czy skórzanymi ramoneskami lub dzinsowymi kamizelkami. Moim zdaniem ten styl nigdy się nie znudzi, przynajmniej mi. 
Zestawy, w których nie ma nic czarnego są rzadkością w mojej codziennej rzeczywistości, ale ten, sprawia że nawet nie miałam ochoty na dodawanie tu czegoś w kolorze czarnym. Bo dobrze się w nim czułam. Co do piosenki, napiszę że słuchając jej pierwszy raz, myślałam że trafiłam na jakiś antyk z epoki dzieci kwiatów bo jest tak autentyczna i cudownie oddaje klimat amerykańskich lat 60. Ale jest to piosenka twórcy żyjącego w naszych czasach!Zespól nosi nazwę Paul Cary. W Internecie jest mało informacji na ich temat- zespół ma swoją stronę na Facebooku, i traktowałam ją jako główne źródło informacji, widac że w Europie mało kto o nich słyszał. W Ameryce styl muzyki który tworzą, nazywany jest Garage Rock - czyli rock garażowy - wiecie o czym mówię prawda? Ekipy zbierające się w garażach i tworzące tam swoją muzykę, w stanach wielu muzyków tak właśnie zaczynało. Uważam że zespół jest mega autentyczny i podsyłam Wam linka do ich strony na fb - Paul Cary - Fan Page



PH. by
Cowboy booties - DV by Dolce Vita(2012)/ Destructed shorts - F&F (2012) / Tee - Mango Basic (2013) / Denim Vest - Gap ( sale) Sunglasses -F&F (2014)


16 komentarzy :

  1. ale Ty bladziutka, zupelnie jak ja :)! chyba najbardziej podobaja mi sie tutaj spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem taka blada że aż wstyd - ale nie przychodzi mi to łatwo, wiec postanowilam ze nie będę smażyć sie na siłę. Ostatnio kupilam świetny samoopalacz, niedługo zrobie recenzję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To moja druga sztuka :) bardzo je lubię, choć trochę mnie poszerzają ;):P

      Usuń
  3. Podoba mi się ten zestaw a szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne! Lubię jeansowe kamizelki, ja również goszczę podobną w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie mogę spokojnie się tam zalogować, oczywiście musiałam coś źle przeczytać :D
    A zdjęcia są piękne, plus tło idealnie dobrane i piosenka też oddaje ten klimat. Najbardziej podobają mi się buty, szczególnie połączenie z szortami i kamizelką ;D Super wyglądałyby z białą, zwiewną sukienką ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje ze ja nic źle nie przeczytałam :)

      Usuń
    2. Jeszcze raz się wczytałam i to Ty masz rację :D

      Usuń
  6. Fajne miejsce na tło fotek, faktycznie bladziutka jesteś ;) i masz rację trudno odejść od ulubionych szrosci i czerni, dobry wybór dokonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny OOTD na lato, super! Pozdrawiam i życzę udanej końcówki wakacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kamizelki jeansowe i niemalże wszystko do nich pasuje i wygląda się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)